Αρχική / ----------SLIDER / Τέλος τα κινητά για τους μαθητές στα σχολεία, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας


Τέλος τα κινητά για τους μαθητές στα σχολεία, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας

Εγκύκλιο με την οποία απαγορεύει τα κινητά τηλέφωνα στα σχολεία εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας. Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο, οι μαθητές δεν θα επιτρέπεται πλέον να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου, αλλά και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι εντός του σχολικού χώρου που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου.



Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού, όπως διευκρινίζει το υπουργείο.
Ακόμη, οι εκπαιδευτικοί εκτός από τις διαθέσιμες από το σχολείο ηλεκτρονικές συσκευές (ηλεκτρονικούς υπολογιστές, laptops, tablets, διαδραστικούς πίνακες κτλ), μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τον δικό τους προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και για τις ανάγκες αυτής, αλλά και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα, τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να αποφεύγεται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές στους δικτυακούς τόπους των σχολικών μονάδων – «οι φωτογραφίες αποτελούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα» αναφέρεται χαρακτηριστικά. Τέλος, και για τους ίδιους λόγους, δεν επιτρέπεται η χρήση – λειτουργία καμερών ασφαλείας στους σχολικούς χώρους κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Check Also

To Μονακό έβαλε τα γιορτινά του, απίστευτος ο στολισμός στο πριγκιπάτο -Τα δίδυμα πριγκιπόπουλα άναψαν τα φώτα….

Ο πρίγκιπας Ζακ και η πριγκίπισσα Γκαμπριέλα συνοδευόμενοι από τον πρίγκιπα Αλβέρτο Β’ και τη …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

-----------------------------------------

 

-----------------------------------------