Η πιο συνήθης πρακτική είναι τα σούπερ μάρκετ να τοποθετούν τα προϊόντα τους ανάλογα με το είδος ή την κατηγορία που ανήκουν. Με τον ίδιο τρόπο οι πελάτες αναζητούν αυτό που τους ενδιαφέρει
Ο σχεδιαστής Marco Ugolini, επέλεξε ένα διαφορετικό και αρκετά εκκεντρικό τρόπο για να κάνει τα ψώνια του. Επέλεξε προϊόντα όχι με βάση αυτά που τον ενδιαφέρουν, αλλά με αποκλειστικό κριτήριο το χρώμα τους ή το χρώμα της συσκευασίας.
Κατάφερε λοιπόν να δημιουργήσει καλάθια αγορών «ανά χρώμα», όπως τιτλοφόρησε το έργο του αυτό.