Αρχική / ----SLIDER / Νιώθετε κουρασμένοι; Οι 5 τροφές «αντίδοτο»

Νιώθετε κουρασμένοι; Οι 5 τροφές «αντίδοτο»

Λίγο η ζέστη, λίγο και τα σκαμπανεβάσματα του καιρού, προκαλούν σε πολλούς από εμάς κατάπτωση. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές τροφές που μπορούν να μας ενισχύσουν, χωρίς ιδιαίτερο.. κόπο!

Οι παρακάτω “φυσικές” τροφές είναι ιδανικές για τις ώρες που αισθάνεσαι κουρασμένη κι αυτό γιατί σε γεμίζουν ενέργεια, όπως ακριβώς πρέπει, χωρίς να πετάνε στα ουράνια τον γλυκαιμικό σου δείκτη και να σου προκαλούν, μεταξύ άλλων, δυσάρεστη υπερένταση.

-Μαύρη σοκολάτα
Φορτίζει τις “μπαταρίες” σου γιατί περιέχει καφεΐνη, σε ωφελεί χάρη στις βιταμίνες, τα αντιοξειδωτικά και την τρυπτοφάνη που είναι συστατικά της. Παράλληλα, το κακάο είναι μία από τις πλουσιότερες τροφές σε μαγνήσιο, ένα μέταλλο που θρέφει το νευρικό και το μυικό σύστημα. Συν ότι είναι λιχουδιά.

-Βρώμη
Ανάμεσα στα πολλά καλά που κάνει, η βρώμη διατηρεί τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, κι αυτό ως διαδικασία, απομακρύνει την ταραχή που ίσως σου προκαλέσουν τα επεξεργασμένα δημητριακά που κολυμπάνε στη ζάχαρη. Οι ίνες της βρώμης τροφοδοτούν τα καλά βακτήρια στο πεπτικό μας σύστημα κι αυτό σημαίνει πως το στομάχι και το έντερό μας λειτουργούν ωραία και χαλαρά.

-Γιαούρτι
Το γιαούρτι έχει προβιοτικά, τα οποία, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Τορόντο, καταλαγιάζουν τα συμπτώματα της χρόνιας κούρασης, ενισχύοντας τα επίπεδα της τρυπτοφάνης, της σεροτονίνης και άλλων τέτοιων αμινοξέων κι ορμονών που προάγουν το αίσθημα της ευτυχίας.

-Σπανάκι
Το σπανάκι είναι για τον σίδηρο ό,τι το γάλα για το ασβέστιο. Αν αισθάνεσαι συχνά κόπωση, είναι πολύ πιθανό να έχεις έλλειψη σιδήρου, οπότε το σπανάκι σου είναι ακόμα πιο απαραίτητο.

-Φασόλια                                                                                                                                    Μία από τις πιο κοινές υπερτροφές τα φασόλια, δεν θεωρούνται τυχαία διατροφικό “θαύμα” κι αυτό γιατί όλες του οι ποκιλίες είναι χαμηλές σε λίπος, υψηλές σε φυτικές ίνες, πλούσιες σε μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, χαλκό, όλα τους εξαιρετικές πηγές ενέργειας και εξασφαλίζουν ισορροπία μεταξύ υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Και για να μην το ξεχάσω, τα φασόλια συμβάλλουν στο να διατηρείς το βάρος σου στα ιδανικά επίπεδα, το οποίο, σαν σκέψη, ομολογουμένως σε “ξεκουράζει”.

Πηγή: ladylike.gr

Check Also

Αθηνά Οικονομάκου: Ηλιοθεραπεία και βουτιές με την Κοντοβά στη Μύκονο (βίντεο)

Τα γυρίσματα της σειράς «Έλα στη θέση μου» ολοκληρώθηκαν και η Αθηνά Οικονομάκου έφυγε για …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *