«The Motley Goat» ή αλλιώς το παρδαλό κατσίκι.
Με τον τίτλο του βγαλμένο μέσα από την γνωστή ελληνική φράση της παράδοσης «γέλασε και το παρδαλό κατσίκι», το ελληνικό brand «The Motley Goat» ξεκίνησε την πορεία του το 2015, δημιουργώντας πρωτότυπα ελληνικά προϊόντα μόδας και lifestyle.
Επενδύοντας στην ελληνική δεξιοτεχνία και τον θησαυρό υλικών που κρύβεται στη χώρα μας, επικεντρώνονται και εξερευνούν την ελληνική παράδοση.
Συνδυάζουν, λοιπόν, το παραδοσιακό και το νεωτεριστικό, έχοντας γίνει γνωστοί για την αξεπέραστη αισθητική τους, τη χιουμοριστική τους προσέγγιση στα πράγματα και την retro inspired οπτική, που διαπερνά στα σχέδια τους.
Η φιλοσοφία του label έχει τις ρίζες του στην αγάπη για τον καινοτόμο σχεδιασμό και την βιώσιμη επιλογή υλικών της ελληνικής αγοράς, προσπαθώντας η όλη διαδικασία παραγωγής να παραμένει πιστή στις αρχές της βιωσιμότητας.
Αυτή τη φορά παρουσίασαν μια limited edition συλλογή από μεταξωτά μαντήλια, κατασκευασμένα εξολοκλήρου στην Ελλάδα, από ελληνικό μετάξι. Πιο συγκεκριμένα επιστράτευσαν την δεξιοτεχνία των κατασκευαστών στο Σουφλί, όπου και παρήγαγαν τα μοναδικά αυτά σχέδια, τα οποία αρχικά ζωγραφίστηκαν στο χέρι και στην συνέχεια τυπώθηκαν σε digital print.
Η κατασκευή και το ράψιμο έγινε στο χέρι και μέσα από ένα μαγικό βίντεο μας συστήνουν το ταξίδι του μεταξιού, από την πρώτη στιγμή που οι μεταξοσκώληκες κοιμούνται μέσα στο μαγικό τους κουκούλι, το οποίο γίνεται νήμα, υφαίνεται σε μηχανές μεταξιού και στην συνέχεια περνάει στην μεταξοτυπία, για να λάβει το τελικό άγγιγμα και φινίρισμα από τα χέρια των έμπειρων τεχνιτριών, που τελειώνουν ένα ακόμη μικρό έργο τέχνης.
Η ειδικά κατασκευασμένη συσκευασία για τα μοναδικά αυτά μαντήλια δημιουργείται στο Ναύπλιο.
Ένα μοναδικό βίντεο που αποκαλύπτει την κρυμμένη ελληνική δεξιοτεχνία, που πρέπει να γνωρίσουμε, ένα κομμάτι την παράδοσης μας και της τέχνης αυτού του τόπου.
Ο δημιουργός του brand, Μιχαήλ-Αλέξανδρος Πάσσος, σε συνέντευξή του στο Bovary.gr είχε αναφέρει σχετικά με τις συλλογές του: «Τα σχέδιά μας είναι ιδιαίτερα, χαρακτηριστικά και “ερωτεύσιμα”, αλλά και το όλο concept του brand ξεφεύγει από αυτά που βλέπουμε συνήθως. Διαφέρει και λόγω της καινοτομίας στον σχεδιασμό, της αγάπης μας για τις φυσικές πρώτες ύλες και της υπεύθυνης παραγωγής».
Πηγή – Bovary