Αρχική / ----SLIDER / Τα μυστικά των παιδιών που σπάνια αρρωσταίνουν

Τα μυστικά των παιδιών που σπάνια αρρωσταίνουν

Έχετε παρατηρήσει ότι το παιδί του γείτονα δεν αρρωσταίνει τόσο συχνά όσο το δικό σας; Μήπως οι γονείς του γνωρίζουν κάτι που εσείς δεν γνωρίζετε; Μάλλον όχι, λένε οι ειδικοί, αλλά αν ακολουθήσετε αυτές τα έξι συνήθειες των υγιών παιδιών μπορείτε να αποφύγετε αρκετές ασθένειες αυτό το χρόνο.
Κρατήστε τα χέρια τους καθαρά
Το τακτικό πλύσιμο των χεριών μειώνει δραματικά το πέρασμα των αναπνευστικών και γαστρεντερικών ασθενειών. Έτσι, ‘περάστε’ στα παιδιά σας τη συνήθεια να πλένουν τα χέρια τους (ή να χρησιμοποιούν ένα απολυμαντικό χεριών) όταν φεύγουν για το σχολείο ή τον παιδικό σταθμό, μετά από κάθε ραντεβού για παιχνίδι, και πριν φάνε. Συμβουλέψτε τα παιδιά να επιμένουν, το τρίψιμο των χεριών για 15-20 δευτερόλεπτα είναι το κλειδί.
Να είστε δραστήριοι κάθε μέρα
Οι μελέτες δείχνουν ότι η τακτική, μέτρια άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των επεισοδίων κρυολογήματος και της γρίπης που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ενός έτους κατά 25-50 τοις εκατό, ενδεχομένως μέσω της αύξησης της κυκλοφορίας των κυττάρων που καταπολεμούν τις μολύνσεις. Η άσκηση είναι καλύτερη από οποιαδήποτε διαφημιζόμενη θεραπεία – θαύμα, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Ύπνος, ύπνος, ύπνος
Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας έχουν μία σταθερή ρουτίνα στον ύπνο τους. Η στέρηση ύπνου σχεδόν διπλασιάζει τον κίνδυνο εμφάνισης ενός κρυολογήματος ή γρίπης. Τα περισσότερα μωρά χρειάζονται περίπου 14 ώρες ύπνου την ημέρα και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται 11-13 ώρες.
Αποφύγετε να αγγίζετε το πρόσωπό σας
Οι ιοί του κρυολογήματος και της γρίπης εισέρχονται στον οργανισμό μέσω της μύτης, των ματιών και του στόματος, έτσι, βοηθήστε το παιδί σας να κρατάει τα χέρια του μακριά από τις περιοχές αυτές. Ναι, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί – αλλά το πλύσιμο των χεριών σε στρατηγικές στιγμές σίγουρα βοηθάει σημαντικά. Διδάξτε στο παιδί σας να μην μοιράζεται ποτέ ένα καλαμάκι, ένα κύπελλο, ή μία οδοντόβουρτσα.
Καταναλώστε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή
Γεύματα με άφθονα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά θα βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού σας. Εξασφαλίστε του τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (μπρόκολο, φράουλες, πορτοκάλια) και βιταμίνης D (τόνος, εμπλουτισμένο γάλα και δημητριακά). Επίσης, το φυσικό γιαούρτι μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση άμυνας.
Πηγή : Mommy

Check Also

Σπάνια εμφάνιση για τη Νόρα Βαλσάμη που παραμένει ακόμη γλυκιά…

Η Νόρα Βαλσάμη δεν κάνει πλέον συχνές εμφανίσεις. Η ηθοποιός με τα εκφραστικά μάτια πριν …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *